3 Temmuz 2015 Cuma

Adanmış Güzellik - Georgia Cates (Kitap Yorumu)







Kitap Adı : Adanmış Güzellik

Yazarın Adı : Georgia Cates


Ait Olduğu Seri : Beauty #2


Yayınevi : DEX Plus


Sayfa Sayısı: 356






Üç ay birbirlerini hiç görmediler.. Laurelyn, Jack'i terk etmişti ama Jack pes etmeyecekti. Bedenleri öylesine susamıştı ki...

Laurelyn, Amerika'ya döndüğünde, müzik kariyerine kaldığı yerden devam etmeye karar verdi. Ama işler hiç de istediği gibi gitmedi. Ahlaksız tekli? er ve Jack'in özlemi, onu yerlebir etti ama çok geçmeden küçük de olsa bir ümit ışığı beliriverdi.

Avusturalya'nın en zengin ve yakışıklı bekârı Jack ise önce başka kadınlarda aradı mutluluğu ama Laurelyn'siz nefes bile alamadığını fark ettiğinde soluğu Amerika'da aldı. Fakat soyadını bile bilmediği bir kadını nasıl bulacaktı?

Bir kadın ne ister? Şöhret? Para? Kariyer? Aşk? Şehvet?..
(Tanıtım Bülteninden)









Beauty serisinin ikinci kitabı Adanmış Güzellik 1,5 senelik aradan sonra sonunda geçtiğimiz aylarda çıktı. Bu kitaba özellikle yorum yazmak istedim çünkü DEX'in kalitesini nasıl düşürdüğünü bizzat bu kitapta gördüm. Bir yayınevi  kendisine gelen o kadar eleştiriye rağmen giderek daha kötü oluyorsa onu giderek daha sert eleştirmek de benim hakkım oluyor ve o hakkımı sonuna kadar kullanacağım.

Kitaptan biraz bahsedecek olursam ; Acıtan Güzellik'in sonunda Laurelyn Jack Henry'i terk edip Amerika'ya dönmüştü. Jack de Laurelyn'e aşık olduğunu anlamış fakat ona yetişememişti.


Bu kitap ilkinin kaldığı yerden devam ediyor. Jack Henry Laurelyn'i unutmanın tek yolunun başka bir kadını yatağa atmak olduğunu düşünüyor fakat bu hatadan son anda dönüyor daha sonra da Laurelyn'i arama kararı alıyor ve bunun çalışmalarını başlatıyor.Laurelyn ise bu sürede depresyonda fakat bu süreçte karşısına kariyeri için bir fırsat çıkıyor ve o fırsatın peşinden gidiyor.


Aradan 3 ay geçiyor ve Jack Henry Laurelyn'i buluyor. Bundan sonrası kaynaşmalar, kavuşmalar... Yeterince spoiler verdim herhalde :D


Öncelikle kitapta eleştireceğim şey : Yahu her bölümde mi sevişiyorsunuz be? Ay gına geldi okumaktan ya. Orada seviş, burada burada öpüş!! O kadar abartmış ki yazar bu sevişme kısımlarını resmen kitabın bir kısmından sonra sevişmeden başka hiçbir şey yoktu. Ayrıca Jack Henry bu kitapta acayip iticiydi gerçi Laurelyn'i de sevmiyorum. Bu kitaptan sonra ne demeye bir kitap daha yazmış yazar onu da anlamadım. Seriye devam edip etmeme kararını daha veremedim. Muhtemelen takıntılarım seriyi yarım bırakmama izin vermeyeceklerdir ama yine de seri beni acayip baydı bunu söylemeden edemeyeceğim.


Gelelim yayınevine söyleyeceklerime:



  1. O sayfalar ne Allah aşkına? Gazete kağıdı ile karbon kağıdı arasında bir kalitede rezalet bir baskı!! Siz dalga mı geçiyorsunuz bizimle ? Çok şükür ki iki kitabı da sahaftan ucuza aldım yoksa yemin ediyorum verdiğim paraya ağlardım.
  2. Çeviri çok kötüydü. Bence buna söylenecek çok söz yok.
  3. Yahu sizin hiç editörünüz yok mu? Varsa ne iş yapıyor? Bu kitap hiç mi editör elinden geçmedi? O kadar yazım yanlışı vardı ki kitabın iki zevkli yeri varsa onları da baltaladı.
DEX benim için bütün yayınevlerinden aşağıda bir konumda şuanda. Sahafta falan bulmadıkça da kitaplarını almam net olarak söylüyorum çünkü resmen bu kaliteye bu parayı vererek kazık yemiş gibi hissediyorum. Umarım biran önce toparlanırlar.

Neyse efenim kısaca kitap belirli bir yere kadar fena değildi fakat sonrasında çok baydı. İnsaflı davranıp çok ortalama bir puan veriyorum.


Puanım : 2,0/5,0




Bu arada DEX'in orijinal kapak kullanmama sevdasını da hiç anlamıyorum? Bu kapak ne ya? Orijinali bence daha güzeldi ama tabi ki diğer her şeyi tam yaptılar da bu kaldı... 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder