17 Mayıs 2015 Pazar

Karmakarışık- Emma Chase (Kitap Yorumu)






Kitap Adı : Karmakarışık (Tangled)

Yazarın Adı : Emma Chase

Kitabın Ait Olduğu Seri : Tangled #1

Sayfa Sayısı :433

Yayınevi : Ephesus Yayınları





Zengin, yakışıklı ve kendini beğenmiş Drew Evans ile güzel, zeki ve hırslı Katherine Brooks buluştuğunda işlerin karmakarışık hale gelmesi şaşılacak bir şey değildir.

Drew Evans'ın işi, milyon dolarlık anlaşmalar yapmak ve New York'un en güzel kadınlarını tek bir gülümsemeyle baştan çıkartmaktır. Peki, öyleyse neden yedi gündür evden dışarı çıkmıyor? Neden mahvolmuş, sefil bir halde ve depresyonda? Ona sorduğunuzda size sebebinin grip olduğunu söyleyecektir fakat hepimiz bunun doğru olmadığını biliyoruz.

Katherine Brooks, Drew'un babasının yatırım bankacılığı firmasında işe başladığı anda gösterişli playboyun hayatındaki her alanın bir karmaşaya sürüklenmesine sebep olmuştur. Profesyonel alandaki yarışları Drew'un cesaretini kırıyor, Katherine'e karşı hissettiği çekim dikkatini dağıtıyor ve onu yatağa atma girişimlerindeki başarısızlığı ise tamamen sinirlerini bozuyordur.

Nasıl oluyordu da kadının biri çıkıyor ve ağzı iyi laf yapan çapkın bir adamı mahvolmuş, umutsuz biri haline getirebiliyordu? Hayatta asla sahip olmak istemediği tek şeyi gerçekleştirerek.





Ephesus'un bu ayki bebeklerinden Karmakarışık okuduğum en eğlenceli kitaplardan bir tanesiydi.  Tamamen erkek bakış açısından yazılmış bir kitap olan Karmakarışık bana çoğu zaman okurken kahkaha attırdı, çok akıcıydı su gibi okundu yani.

Drew, şımarık, kendini beğenmiş bir adam. Bu güne kadar ne istese önüne gelmiş, hangi kadını istese o kadın kendini Drew'un kollarına atmış bu yüzden de çabalamaya alışık değil. Bir gece barda Kate ile karşılaşan Drew kadından çok etkilenir fakat Kate nişanlıdır ve Drew'a yüz vermeyi reddeder. Bu olay cumartesi gecesi yaşanır pazartesi günü ise Drew'u bir sürpriz beklemektedir. Kate şirketlerinde çalışmaya başlayan yeni kızdır ve Drew'un iş yeri arkadaşları ile yatmamak gibi bir kuralı vardır fakat konu Kate olunca bu kuralı çok da sallamıyor kahramanımız :D Sonrası kitapta :)

Drew'un kendini beğenmişliği beni öldürdü ya :D Bir insan nasıl bu kadar kendini beğenmiş olur? Her şeyi elde ettiği gibi Kate'i de kolayca elde edeceğinden çok emin ama bu sefer baltayı taşa vuruyor kendisi. Şımarıklığı yüzünden çok hata yapıyor Drew fakat sonunda kafası yerine geliyor neyse ki .

O kadar akıcı bir kitaptı ki. Çoğu yazar erkek bakış açısından yazdıklarında abartıyorlar ve bundan hoşlanmıyorum ama Emma Chase öyle bir denge  tutturmuştu ki Drew'dan ne nefret ediyorsunuz ne de aşık oluyorsunuz. Ama gel de bir yanaklarını sıkayım seni sevimli şey moduna girdiğim doğrudur. Nedense kitap bittikten sonra Drew'u kardeşim gibi görmeye başladım :D Diğer karakterler ve özellikle Kate çok iyiydi. Kadın karakteri çok güzel sevdirdi yazar, Drew'un ağzından anlatılsa bile hatalarını o kadar bariz görüyoruz ki Kate'i sevmeme,onu takdir etmeme gibi bir imkanı kalmıyor insanın. Çoğu zaman kahkaha atarak okudum kitabı, üstelik metrobüs veya metroda okuduğum için durup dururken kahkaha atınca rezil de oldum ama değdi. 

Ephesus 3'de 3 vallahi. Bu ay çıkan kitaplarınız beni benden aldı cidden. Kitabın ciltli olması daha doğrusu kapağın çıkarılabilir olması tabi ki bir avantaj. Orijinal kapak kullanmaları da çok güzel olmuş. Ne diyeyim kitaba söylenebilecek tek bir olumsuz yön yok. Çok güzeldi, kesinlikle okuyun pişman olmazsınız.Serinin ikinci kitabına dayanamadım göz attım çiftimiz ortalığı bayağı karıştırıyor ikinci kitapta. Belki bizde çıkmasını beklemeden kitabı okuyabilirim ama elime almadan okumak da istemiyorum arada kaldım bu yüzden Ephesus ikinci kitabı çabuçak çıkarırsa beni de böyle bir ikilemden kurtarır :)

Bu arada Drew'un bizlere verdiği tüyolar da çok güzeldi :D:D

Puanım : 5,0/5,0







Tangled (Tangled, #1)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder