8 Mayıs 2015 Cuma

Bir Günah Gibi-Burcu Büyükyıldız (Kitap Yorumu)





Kitap Adı : Bir Günah Gibi


Yazarın Adı : Burcu Büyükyıldız


Kitabın Ait Olduğu Seri: Aşkın Renkleri (#2)


Sayfa Sayısı : 640


Yayınevi : Ephesus Yayınları 







AŞK İLE ÖZGÜRLÜK ARASINDA SIKIŞMIŞ BİR KADIN... GÜÇLÜ VE İSTEDİĞİNİ ALMAYA KARARLI BİR ADAM... VE TEK BİR BAKIŞLA BAŞLAYIP YÜREKLERE SIZAN TUTKU DOLU BİR AŞK...

Onlar farklı hayatların, farklı dertlerin, farklı mekânların insanlarıyken tek bir prangayla birbirlerine bağlanmışlardı. Sonsuz, yemyeşil bir rüyanın içine adım attıklarında, hayatlarında varlığını hissettikleri eksiğin de ne olduğunu anlamışlardı.

Sarp, isteyebileceği her şeye sahip, başarılı ve kendini tek gecelik ilişkilerde bulan bir adam olsa da tüm inkârına rağmen ruhuna tek bir kadın dokunmuştu. Kâbus gibi bir hayatın içinde özgür olabilmek adına inancını korumaya çalışan Ela ise mutluluğu tutku dolu bir tutsaklığın içinde bulmuştu.

Kalplerindeki sızı onlara sert bir kışın ardından baharı getirirken, güçlü bir adam elleriyle umut dolu bir aşk yaratacaktı. Yeşil gözlerinin ardına hüznünü saklayan kadın ise o andan itibaren kendini doğru ve yanlışın tam ortasında bulacaktı.

Tüm yaşananlara, yapılan fedakârlıklara ve çılgınlıklara rağmen Ela, tutku dolu bir aşkın alevlerinde yanmayı kabul edecek, Sarp'a bir şans vermeyi göze alabilecek miydi? Sonunda birbirlerine esir olduklarında, önlerine çıkan engelleri aşacak gücü kalplerinde bulabilecekler miydi?






Eveeet sonunda bu yorumu yazabilme imkanı bulduğum için tabi ki çok mutluyum :D Aylar önce Bir Günah Gibi'nin kitap olacağı duyurulunca hiç şaşırmamıştım. Çilek Mevsimi gibi güzel bir kitabın ardından Burcu Büyükyıldız'ın diğer hikayelerinin kitap olmaması saçma olurdu zaten. Fakat sonrasında belirli gecikmeler oldu falan derken Bir Günah Gibi'yi sonunda ciltli olarak, yeni yayınevi logosuyla elimize almak nasip oldu.

Detaylı bir yorum yapmaya çalışacağım fakat öncelikle söylemek istediğim şey şu: beklediğimize kesinlikle değmiş!! :D Wattpad'de yayınlandığından çok farklı bir kere , o haliyle sevdiyseniz bu haliyle bence aşık olacaksınız. Çünkü çok daha tutkulu , çok daha detaylı yani her şeyi ile çok daha olmuş :D

Çok fazla spoiler vermeden azıcık içerikten bahsedeyim. Esas oğlanımız Sarp zengin,başarılı bir adam fakat son zamanlarda hayatında bazı şeylerin eksiğini hissediyor. Esas kızımız Ela ise kendi ayakları üstünde durmaya çalışan, ailesinin en çok da abilerinin baskısından kurtulmak özgürlüğüne kavuşmak isteyen bir genç kız. Bir gün Sarp yeğenine oyuncak almak için bir oyuncakçıya giriyor ve orada kendisi gibi hayatında memnun olmadığını dile getiren bir kız görüyor. Kızın yüzünü daha doğrusu gözlerini gördüğünde deyim yerindeyse vuruluyor Sarp ve günlerce o kızı düşünmeden edemiyor, kızımızın Ela olduğunu anlamışsınızdır zaten :D Sarp tam Ela ile tanışmak için planlar kurarken Ela'nın hayatı tepetaklak oluyor ve bu olay sonucunda Sarp Ela'yı bu durumdan kurtarmak için bir şey yapıyor. Ne yaptığını söylemeyeyim onu da okuyunca öğrenirsiniz :D

Ela için çok cadaloz, hiç kıymet bilmiyor falan yorumları yapıyoruz çoğu zaman ama işin şakası bir yana Ela bence tam olması gerektiği gibi davrandı kitap boyunca. Hayatındaki zorbalardan sonra Sarp'a güvenmesi biraz zor oldu tabi ki, bu süreçte de Sarp'ı da kendini de yıpratıyor çünkü kızın kafası karışıyor çoğu zaman. Aklı ile kalbi bir çalışmıyor desek yeridir :) Sarp ise çok güzel sevdi ya öyle böyle değil *_* Öldüm, bittim, bayıldım ya bu kadar mı harika olabilir bir adam. Gerçi Yağız da (Çilek Mevsimi) öyleydi. Sanırım Burcu Büyükyıldız yazınca böyle güzel seven erkekler yazıyor ne diyelim o hep yazsın biz hep böyle güzel aşklar okuyalım. Ama bu sayede evde kalmazsam iyidir, Sarp'tan düşüğünü beğenmem ben artık :D

Her şeyi ile dört dörtlük bir kitaptı, kafada soru işareti bırakmadı, her şey tadında bırakılmıştı, abartılan hiç bir taraf yoktu. Ela'nın kafa karışıklığını , Sarp'ın o büyük sevgisini, sonrasında gelişen bütün hisleri öyle güzel hissettiriyor ki kitap bize hayran kaldım.Ela'ya da kızamadım çünkü dediğim gibi Ela'nın kafa karışıklığını öyle güzel anlatmıştı ki yazar o kafa karışıklığını ben de hissettim. Ayrıca Demir ve Burcu'yu da sık sık görmek çok güzeldi. 


*Kısacık bir spoiler*

Ela da Sarp'a aşık olduktan sonra ne şeker oldu ya  kıyamam. Çok sevdi o da gerçekten, Ela'nın o hallerine bayıldım :)

*Spoiler bitimi*


Benden size tavsiye bu kitabı okuyun hatta Burcu Büyükyıldız'ın bütün hikayelerini okuyun. Aşkı bu kadar güzel anlatan sayılı yazarlardan biri benim gözümde kendisi. Bir Günah Gibi tek kelime ile kusursuzdu, sonraki kitaplarını da sabırsızlıkla bekliyorum.

Kapak da harikaydı bu arada :)

Puanım : 5,0/5,0 (Yıldızlısından hem de :))






Çilek Mevsimi Yorumuma Göz Atmak İçin Tıklayın.

Burcu Büyükyıldız Wattpad Hesabı




Bir Günah Gibi (Aşkın Renkleri #2)

2 yorum:

  1. yorumunu okuduktan sonra yeniden sen=ben deme ihtiyacı hissettim kendimde harikasın bebeğim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yavrum her zaman ki gibi sen= ben <3 :)

      Sil