13 Ağustos 2014 Çarşamba

Yeni Çıkanlar (13.08.2014)


  • Çok fazla seveni olan bir seri olan Ölümcül Oyuncaklar serisinin altıncı ve son kitabı Cennet Ateşi Şehri çıktı arkadaşlar. Bu mutlu haberi çok uzun zamandır bekliyor birçok insan biliyorum bir tanesi kendi kardeşim çünkü. Zaten bu seri gecikmeleri yüzünden Artemis'ten bir daha kitap almayacak çok insan var biliyoruz bunu da. Benim tercihim de bu yönde olurdu. Artemis bir seriye başlamışsa o seriyi bitirmesini beklemeden almamak lazım siz zararlı çıkarsınız. 10 yıl bekleyin yine gelmez yeni kitap bazen. İşte bu yüzden Artemis benim favori yayınevlerimden değil, adamlarda müşteri memnuniyeti düşüncesi yok bana kalırsa. Bu yüzden siz siz olun bir serinin kitaplarını 10 yılda teker teker almaktansa hepsi çıkınca toplu alın mis gibi. Neyse lafı çok uzattık buyurun efendim 



  • Diğer bir haber Epsilon Yayınevinden. Biliyorsunuz historical romance denildiğinde akla ilk gelen Epsilon Yayınevi oluyor bizim ülkemizde. Bu konudaki başarıları göz ardı edemesem de Artemis'de yaşanan sorun Epsilon'da da var. Bir seriye başlıyorlar ve devamının gelmesi bazen yıllar sürüyor. Bazen de sürpriz yapıp hemen çıkarıyorlar falan biraz dengesizler yani bu konuda. Yine de bize güzel kitaplar çıkardıklarını inkar edemeyiz ve son çıkan kitapları da historical sevenleri memnun edecek türden.Paula Quinn'in kitaplarının güzel olduğu yorumunu çok okudum, bakalım bu kitabı nasıl olacak? Buyurun inceleyin kitabı :) 


  • Son haberi de Dex'den verelim. Biliyorsunuz Dex genelde ütopik romanlar üzerinde çalışan bir yayınevi. Dünyada ne kadar ütopya üzerine roman yazılmışsa Dex hepsini toplamayı kendine görev bilmiş ya da uzaylılar hakkında falan neyse. Dex Plus denildiğinde ise anlayın ki bu bir yetişkin romanı. Dex bazı seriler de hemen devam getirirken bazı seriler de hala bizi süründürmeye devam ediyor yani seri kitapları alın veya almayın diyemiyorum çünkü bu konuda çok dengesizler. Gelelim yeni kitabımıza.. Konusunu ben çok ilginç buldum en kısa zamanda da elime alacağım diye umuyorum . Buyurun inceleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder